Şerh edirik:Qizlar

(24.03.2012 / 19:32)
cunki qadinlarin ulgumu olmur,qeybetcil olduqlarindan kiwilerden derinde basdirirlirlar

(06.11.2011 / 03:33)
Prikolash,qizdar meyidi oglanlara nisbeten tez iylenir ona gore derinde basdirilirki iy gelmesin

(31.10.2011 / 14:16)
Diyirler qadinlar ölerken kiwilere nisbeten derin basdirilir.Maraqlidir niye?

(30.10.2011 / 19:26)
duzdu biz qizlar beleyik. amma kimise sevende onu oldugu kimi sevmeyi bacaririq onda bunlar yadimiza duwmur.

(30.10.2011 / 19:26)
duzdu biz qizlar beleyik. amma kimise sevende onu oldugu kimi sevmeyi bacaririq onda bunlar yadimiza duwmur.

(30.10.2011 / 19:25)
duzdu biz qizlar beleyik. amma kimise sevende onu oldugu kimi sevmeyi bacaririq onda bunlar yadimiza duwmur.

(26.10.2011 / 16:23)
DUZ DEYIRSIZ
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt