Şerh edirik:Kisilerin qadinlardan xaisi :)

(12.01.2012 / 00:39)
Eslinde cox dogru olani ve olmayanida var.axi butun kiwiler sizin kimi duwunmur.

(29.11.2011 / 15:59)
Sayka_777-nin fikriyle raziyam.

(27.11.2011 / 05:20)
Mence hami sizin kimi ola bilmez.

(26.11.2011 / 17:18)
siz kiwiler qorxmursuz ki,biz qadinlara boykot elan etdikden sonra,pewman olarsiz???
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt