Şerh edirik:Gözel ve maraqli sözler

(12.01.2012 / 00:09)
Kecmiwle bagli olani hec kim unutmasin.kecmishde bezi olanlar var ki,heqiqeten cox unutmaga ehtiyacim var,mene cox ezab verir.

(21.12.2011 / 16:59)
Super.

(06.12.2011 / 03:44)
efir sozlerdi.tesekkurler...

(04.12.2011 / 20:46)
Elinize sagliq gozeldi ve duzdu mende furseti qacirdigima gore cox pesmanam
Pandamm 
(04.12.2011 / 12:28)
halaldi

(04.12.2011 / 11:52)
Cox beyendim.Sonuncunu lap.Rusca bele söz var ki,heyat kecmiwi xatirlamadiqda ve geleceyi düwünmedikde gözeldir.

(04.12.2011 / 09:58)
qiymetli kelamlardi

(04.12.2011 / 09:49)
super sozlerdi.
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt