Şerh edirik:Vampirler haqqinda...!

(11.12.2011 / 10:11)
vampir bir oglani sevmek isterdim amma dogurdan vampir olsun masini olmasa em o vampirin masinida olsun sevib onun qollarinda olmek ucun bu heyatda hec olmasa neyese gore yarandigimi bilmek ucun

(10.12.2011 / 22:43)
Men boyuyende vampir olacam,:-)

(09.12.2011 / 03:03)
Gel imdi yatda.ya kriwada varsa indi:-(((((((
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt