Şerh edirik:YALNIZ 1 GUN, EYNI PULA 2 QAT ARTIQ BAL

(12.12.2011 / 04:43)
o gun olsun facebookdan size ne olar besdirin baglayacagsiz axirda saytimizi az reting qazanin deyecek teklifler gelsin)))her zaman onde olun.bugun burda birinci gunumdu heckim yazmir hec
.gif)
tebrikler...
Narin@ 
(12.12.2011 / 03:58)
Uzun ömùrlu ve heyatda ugurlar arzu ediram size. Tebrikler
Narin@ 
(12.12.2011 / 03:57)
Uzun ömùrlu ve heyatda ugurlar arzu ediram size. Tebrikler
Elish_4445 
(12.12.2011 / 02:38)
Tebrikler.. O gun olsun 20-30 yasini qeyd edesiniz.. Ugur daima sizinle olsun..

(12.12.2011 / 01:08)
Tesekkurler

(12.12.2011 / 00:52)
tebirkler size ugurlar arzu edirem
Vafa 
(12.12.2011 / 00:45)
5YAWINIZ MÛBAREK.UZUNÔMÙRLÙ OLUN!

(12.12.2011 / 00:39)
Tebrik edirem canim azi super catda )))

(12.12.2011 / 00:31)
Tebrikler

(12.12.2011 / 00:15)
Tebrikler.arzulariniz cin olsun.
Cemi 28 şerh edilib
[1] 2 3 >>
Meqaleye qayıt