Şerh edirik:YALNIZ 1 GUN, EYNI PULA 2 QAT ARTIQ BAL

(12.12.2011 / 00:00)
CАNIM .АZ 5 il munаsibеtiylе tеbirik еdirеm ) o gun olsunki 100 iliyini gеyd еdеsеn !!! Urlаr sizlеrе ! Twk.

(11.12.2011 / 23:59)
Böyük oglan olasan.neçe bele xowbext illere,AMIN!

(11.12.2011 / 23:57)
5 ilininiz muberk o gun olsun 100 ilinizi qeyd edesiz Amin

(11.12.2011 / 23:34)
... yawin mubarek... yoluvuz acig olsun!! kampanya ucun twk... her kesin yeni ilini tebrik edirem!!....

(11.12.2011 / 23:23)
Bes netmoneyle nece??
Gulkaaaaaaaaaa 
(11.12.2011 / 22:51)
cox sagol hALALDI

(11.12.2011 / 21:11)
super kampaniyadir)))))) ugurlar her kese))

(11.12.2011 / 21:01)
Happy birthday)))

(11.12.2011 / 20:32)
Sagol telman
Delisevgi 
(11.12.2011 / 20:00)
ad gunun mubarek
Cemi 28 şerh edilib
<< 1 [2] 3 >>
Meqaleye qayıt