Şerh edirik:Esq dusgunu
sevillll 
(16.12.2011 / 00:36)
Elbetde sonraki peshmanciliq fayda vermez . Hech kes ozunde gunah gormur axi qururlarina sigishdirmirlar birde ayilirlarki geriye donush yoxdu artiq gecdi......

(15.12.2011 / 22:38)
insan sevgini itirirse gunah onundu.pewman olmaq hec ne yaramaz.gecikirsen cunki.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt