Şerh edirik:Artiq uwaq olmaq olmur!

(09.01.2012 / 06:32)
kawki kawki hani o gunlerimiz
frourd2 
(09.01.2012 / 02:05)
men razi deyilem heweyin oz yeri var o vahtlar komputer olsaydi yene indiki kimi olardi o vahtin uwaqlari mence bu gunun uwaqlari kimi yawamaq isteyerdi heyati sevin cunki bu heyat gozeldi sevin sevilin yalandan paxilliqdan uzaq olun

(04.01.2012 / 23:37)
kaski usaqq qalardim.yada ki hec dunyaya gelmemis olardim.her seye nifret edirem.her gun Allaha yalvariram canimi alsin deye.neyse...

(29.12.2011 / 03:20)
Bravo.bu gunki sosial heyati tenqid etmeye en uygun cumleler.tamamile qatiliram size.
eyni zamanda hope sizinde yazi yerine duwub.

(19.12.2011 / 23:26)
Kaw uwaq olardìm...Ümidlerim yerine oyuncaqlarìm qìrìlaydì.Kaw uwaq olardìm,qanayan qelbim yox,yìxìlarken dizim olardì.
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt