Şerh edirik:Olmuw bir hadise...

(26.01.2012 / 11:03)
men wexsen hec 1 qizi dolamiram.bunu oz wexsiyyetime sigiwdirmiram

(10.01.2012 / 22:28)
Ay amaann ne pis olub.Allah ister oglan,ister qìz hamìnìn qarwìsìna düzgün insanlar cìxartsìn.

(10.01.2012 / 01:55)
QURBAN OLUM ALLAHA.SENE INANMAYAN KAFIRDI
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt