canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Olmuw bir hadise...
(26.01.2012 / 11:03)
men wexsen hec 1 qizi dolamiram.bunu oz wexsiyyetime sigiwdirmiram
(10.01.2012 / 22:28)
Ay amaann ne pis olub.Allah ister oglan,ister qìz hamìnìn qarwìsìna düzgün insanlar cìxartsìn.
(10.01.2012 / 01:55)
QURBAN OLUM ALLAHA.SENE INANMAYAN KAFIRDI
Cemi 3 şerh edilib

Meqaleye qayıt