Şerh edirik:AYETUL-KURSi DUASININ FEZiLETi

(24.03.2012 / 18:16)
men her universitete gedende deyirem

(25.01.2012 / 23:04)
Ne gozel men ezber bilirem daimde ele ureyimde eyirem. Cox komek edir. Inwaallah bilmeyenlerde oyrenseler gorerler komek olur. Twk

(25.01.2012 / 23:03)
Ne gozel men ezber bilirem daimde ele ureyimde eyirem. Cox komek edir. Inwaallah bilmeyenlerde oyrenseler gorerler komek olur. Twk

(25.01.2012 / 16:58)
oxuyanlar cox sagolun

(25.01.2012 / 14:08)
Qurban olum ALLAHA.Yazan elleriniz var olsun
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt