Şerh edirik:Biz ayrilmayaq

(12.06.2012 / 17:37)
Ayrilmaq istemirem ama qururum el vermir...

(09.02.2012 / 23:25)
bravo sene.meni bir anliq apardin bu dunyadan.seninle sohbet etmek isteyerem.

(09.02.2012 / 23:24)
bravo sene.meni bir anliq apardin bu dunyadan.seninle sohbet etmek isteyerem.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt