canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Sensiz yasayiram sen ola ola..
Rasim@ (07.02.2016 / 22:10)
Se
(07.03.2012 / 21:50)

(26.02.2012 / 11:10)
gozel sheyirdi yazan ellerin sag olsun o kimdiki ele???
(25.02.2012 / 14:13)
Ellerin var olsun yenede gozel yazmisan. Mende varam oda var amma men onsuzluga oda mensizliye mehkumdu amma heyatda ele seyler varki olardan kecib oz isdeklerini elemek mumkunsuzda
(25.02.2012 / 11:22)
Salam
(25.02.2012 / 07:25)
bilmirem e:(
Cemi 6 şerh edilib

Meqaleye qayıt