Şerh edirik:SADECE UZUNU GORUB OLERDIM ! ! !

(28.02.2012 / 19:27)
lap ureyimden keceni yazmisiniz allah razi olsun

(28.02.2012 / 19:27)
lap ureyimden keceni yazmisiniz allah razi olsun

(28.02.2012 / 05:14)
Sorry birinci bennde QALMIYIB TAQETIM,QALMIYIB UZUM olmalidu. . . Sorry . . .
Cemi 13 şerh edilib
<< 1 [2]
Meqaleye qayıt