Şerh edirik:Hec Utanmadin ? ? ?

(11.12.2012 / 11:40)
RuHuMUN_QiBLeSi,belke de eledi !!! Her halda twk elirem !!!

(07.12.2012 / 16:48)
Hmm maraqli insansan. Yazilarinsa, dahada maraqlidi.

(12.03.2012 / 16:46)
geseng yazirsan,weir oxumaga sebrim catmir,ama senin yazdiglarini rahat oxuyuram oxuyanda her cumleni fikirlewmirem, her sey tez catir.

(01.03.2012 / 02:18)
Hmm men bilmirem kim nece xowbexdu,bu werde yazilanlari yawamamiwam,bu sadece werdi . . .

(01.03.2012 / 00:05)
Dunyaya nece gelmwkse,elede gedecyk,teki ruhumuz xowbext kocsun...bedbext olub arafda qalmasn ruhumuz...dunya mali bow weydi,onla xowbext olunmaz

(29.02.2012 / 23:31)
vardövlete göre qurulan aile hec vaxt xowbext olmurlar.

(29.02.2012 / 23:25)
Qe$eng,t$kr.

(29.02.2012 / 22:14)
var dovlete uyub sonda bedbext olmaqdansa,2 kelme xow soz ewidib xowbext olmaq daha yaxwidi

(29.02.2012 / 21:41)
NeLLi twk . . .
Hope_? Hmm unutmaq lazim olardi,ama belesi bawima gelmiyib )))

(29.02.2012 / 18:45)
Beyendim.Ewi unutmaq lazìm elesini
Cemi 12 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt