Şerh edirik:BAĞIŞLA SEVGILIM MENI

(22.10.2012 / 21:14)
HERKES BAGIWLAYA BILER.AMMA UZR ISTEMEYE CURET LAZIMDI.

(11.03.2012 / 18:14)
qe$engdi.t$kr.

(11.03.2012 / 11:33)


(10.03.2012 / 15:04)
men sevgi weirleri,ehvalatlari oxuya oxuya infarkt kecirecem e

(07.03.2012 / 20:06)
şair deyilem sef tutmaqa ehtiyac yoxdu. Oxudunuzsa twk
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt