Şerh edirik:EHTIYACIM VAR SEVGINE

(10.04.2012 / 19:33)
MEN GEDIREM. HAMINIZA UGURLAR

(09.04.2012 / 23:42)
Men yene geldim,sen yene yoxsan,seni unuda bilmirem,seni sonunaken sevecem,xo$bext ol,sonsuz sevgim

(13.03.2012 / 21:26)
Dostum herweyi ve herkesi ureyne salma
Sevd 
(13.03.2012 / 17:04)
Cox gozeldi yazan elere saglik

(12.03.2012 / 15:55)
!!!...

(12.03.2012 / 11:29)
twkler meni bele ruhlandirirsız bərkə kitab çixartime -

LovelyAngel 
(12.03.2012 / 10:04)
Yazdigina gore sen cooooo...x sag ol.super

(12.03.2012 / 03:43)
oxudunuzsa twk
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt