Şerh edirik:ÇARƏSIZ

(15.03.2012 / 00:15)
besdirinde..kiminse yarasini niye tezeleyirsizee??amma yazin ya da,,,icimizdekileri damla damla tukensin..kafam cok kariwikk.sorry me...

(13.03.2012 / 23:55)
bizade amin demey duwur

(13.03.2012 / 23:54)
bizade amin demey duwur

(13.03.2012 / 22:22)
bu yazdiqlarmin riyal həyatla heç bir əlaqesi yoxdur. Hamsi menim texeyülümdür

(13.03.2012 / 21:24)
En yaxwi care unutmaqdir imkansiz olsa bele unutmagi bacarmaq
Sevd 
(13.03.2012 / 17:00)
Amin.

(13.03.2012 / 11:23)
twk haminiza


(13.03.2012 / 10:44)
elaa

(12.03.2012 / 20:36)
doğurdan?

(12.03.2012 / 20:22)
qewengdi
Cemi 11 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt