Şerh edirik:sensiz yawayiram

(18.03.2012 / 23:00)
Ne maraqli maraqli tutmusaneee? Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


(14.03.2012 / 13:47)
maraqlidir.

(14.03.2012 / 04:34)
Super weirdi.ama mene yazib 100faiz

(13.03.2012 / 23:52)
gozlarden yaw gelir ,ureydende qan,,sani xatirladim her zaman her an..ne bilim san meni niye terk etdin?
Sevd 
(13.03.2012 / 17:19)
Niye beledi goresen?

(13.03.2012 / 16:31)
Aldìgìmìz nefes de sanki üreyimize zeherli ox kimi batìr...
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt