Şerh edirik:Caresizliyim

(25.07.2012 / 14:41)
Ayka,Bu xesteliyin mualicesi vaar ??? ))

(30.06.2012 / 21:49)
Ona göre deyibler ayriliq bilseydi ne oldugunu....
Only_For_Me 
(18.03.2012 / 11:18)
ay qocum menim :))))))))))))))))))

(16.03.2012 / 01:33)
destan_23,twk qaqaw . . .

(16.03.2012 / 00:46)
superdi qaqam.inan,oxuyanda bilirdim ki hemiseki kimi bele super seir senden olacey.
Sevd 
(15.03.2012 / 18:14)
[red][u]Unudulumur esil sevi.[/red][/u]

(15.03.2012 / 17:09)
Tek-gul twk,
Chamomile,sene de twk!

(15.03.2012 / 10:47)
yazan ellerin var olsun.

(15.03.2012 / 04:31)
Cox gozel sozlerdi

(14.03.2012 / 19:58)
Hmm belke de . . . Twk sene de Lizaki xanim . . .
Cemi 14 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt