Şerh edirik:Caresizliyim
Lizaki 
(14.03.2012 / 19:27)
Deyirler yawamaq yanmaq kimidir
Yanib kul olmaq da yawamaq deyil.
super yazmisan.
twkr))

(14.03.2012 / 11:30)
Gözü cixsin sevginin! Sevgi olsun!hamini periwan etdi utanmaz!

(14.03.2012 / 09:50)
Sevgi var.uwaq uwaq ozunuzu ozunuze xeyallar qurmayin .sadece yawamamisiz.siz yawadiqiniz sevgi sadece CIZGI FILMIDI.


(14.03.2012 / 08:54)
SEVGI YOXDU,OLMAYAN BIR SEYE GORE EZAB CEKMEYE DEYMEZ...
Cemi 14 şerh edilib
<< 1 [2]
Meqaleye qayıt