Şerh edirik:Men Sene Sevmeyi Nece Oyredim ? ? ?

(20.03.2012 / 18:12)
Only for you,ale menimcun hava serindu me,you ferqi yoxdu,you diyiremse zna4it u . . .
Only_For_Me 
(20.03.2012 / 12:16)
Ale For YOu yox Axiri ME di :)))))))) ade bugune ne gorursen bes :))))))))) ^ ci hissivi sal xoda goreye :))

(19.03.2012 / 14:32)
Only_for_you,ade men de indi oyandim,gerem wapiyim. . . Goreg ne gelir bawimiza!
Only_For_Me 
(19.03.2012 / 13:55)
adeeeeeee gediceyem yazmaqa mendeee fikirlesib sepettiyerem bidene :)))))))

(19.03.2012 / 00:48)
only_for_you,Ale bura senuncun topaz doyule. . . Ay gede bi dene variant yolla mene smsnen sabaha ! . . . Ok ? . . .
Only_For_Me 
(18.03.2012 / 12:03)
ade yesizdiy olubki burda :))))

(17.03.2012 / 17:15)
Nusret Kesemenli esl sevgi wairidi.sen de yaxwi yazmisan

(16.03.2012 / 17:27)
Size de twk . . .

(16.03.2012 / 15:09)
xowuma geldi

(16.03.2012 / 13:30)
Cok guzeldi.ama olmayan bir weyi nece öyretmek olarki?
Cemi 10 şerh edilib
Meqaleye qayıt