Şerh edirik:Allahin savabi

(03.04.2012 / 11:30)
cox nahaq cunki komeyimiz olardan esirgememeliyik

(02.04.2012 / 23:36)
bezileri ozlerine sigiwdirmir ama...

(02.04.2012 / 15:42)
beli ALLAH bize omur versin ki,bizde oz heyat yoldaslarimiza komek edek.yeqinki numune olar

(02.04.2012 / 12:58)
Bunu men bilmirdim.Cox gozel numune getirmisiniz,kaw ki butun oglanlar bunu oxuyub gelecek aileletinde riayet edeydiler.Siz ozunuz komek edeceksinizmi gelecek heyat yoldawiniza?
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt