Şerh edirik:Ibret Al

(11.04.2012 / 09:30)
nese anladinki menali olsun?nedi yoxsa dunyaya sen bawciliq edirsen ona gore bunlari qebul etmirsen

(11.04.2012 / 01:39)
Menasiz ve cox sehvdir

(09.04.2012 / 19:18)
wablon olmuyacaqdiki qeribe olmalidida

(09.04.2012 / 17:06)
Uffff ya sendende keribe keribe mekaleler cixire....gry.

(09.04.2012 / 15:36)
Maraqlidi.
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt