Şerh edirik:Su,od ve exlaq...*

(25.04.2012 / 21:48)
Werh yazan her bir kese twk

(17.04.2012 / 12:18)
eto pravda.ya saqlasnìy.

(17.04.2012 / 00:11)
Dogurdan da,exlaqi gozel olan insan,her yawda gozeldir
.gif)
Ayli_Gecem 
(16.04.2012 / 12:42)
Raziyam.

(16.04.2012 / 12:01)
Dogrudur

(16.04.2012 / 10:11)
Duzdur...caliw exlaqini itirme itirsen esla tapa bilmezsen.
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt