Şerh edirik:Sizce?

(19.09.2012 / 12:37)
Kishilikden deyil o
timsah74 
(23.04.2012 / 06:53)
olu neca evlanir?

(16.04.2012 / 14:16)
Çetin suallar yazın

(16.04.2012 / 13:35)
bravo duz tapdin

(16.04.2012 / 11:59)
Axi kisi olub!!

(16.04.2012 / 09:43)
yox cvb duz deyil.birazda fikirlewin

(16.04.2012 / 08:59)
Mence kiwi evlener.kiwilere ne var ki.Amma qadinin bacisi ere getmemelidir
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt