Şerh edirik:Gulmeli ve maraqli dialoq..

(29.06.2014 / 01:53)
neqede güldüm eteğa))) Allahhaqqisi, saol Allah canvu sağ elesün

(24.04.2012 / 01:15)
arvad bele mazqi olanda kiwi duz eleyirde yaziq kiwinide qinamali deyil arvad ozunu lap ewwk yerine qoyub eee xowu gelmirse erinin demeli kesdirmemelidi sacini

(23.04.2012 / 17:54)
Men olsam ele demezdım. Qelet edersen sen salarsan menı tepıyının altına...
~Mekan3~ 
(22.04.2012 / 21:27)
Arvad tayfasina gerek üz vermeyesen da!
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt