canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:_sevgi_
(01.05.2012 / 18:12)
Yaxwi bawlanmiwmdi ama sonugunu berbad bitirdiniz.sonu mene hec lezzet elemedi.onagorede hec beyenmedim.
(01.05.2012 / 16:48)
twk.cox huzunludu.ama men axirini tam anlaya bilmedim
(30.04.2012 / 23:50)
Ellerin var olsun baci.
Cemi 3 şerh edilib

Meqaleye qayıt