Şerh edirik:_sevgi_

(01.05.2012 / 18:12)
Yaxwi bawlanmiwmdi ama sonugunu berbad bitirdiniz.sonu mene hec lezzet elemedi.onagorede hec beyenmedim.

(01.05.2012 / 16:48)
twk.cox huzunludu.ama men axirini tam anlaya bilmedim

(30.04.2012 / 23:50)
Ellerin var olsun baci.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt