Şerh edirik:Men seni yazdim..
~A_N_T_i_K__V_A_R~ 
(23.07.2012 / 20:44)

DoBrIy_VoLwEbNik 
(04.05.2012 / 15:53)
dost olmaq ucun demirem..size mesaj yaza bilmem ucun deyirem..
DoBrIy_VoLwEbNik 
(04.05.2012 / 14:09)
bu sozleri urek deyir
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt