Şerh edirik:Gulumse sadece..........

(11.09.2013 / 17:52)
twk

(09.09.2012 / 20:59)
elbetdeki. Haqlisiz. Wukur Olsun Allaha. Ne olur heyatda her wey biz insanlara xeyrli yol gorsetmekcun olur. Amma coxsu bunu anlamir... Minnetdaram sizde...

(09.09.2012 / 20:58)
elbetdeki. Haqlisiz. Wukur Olsun Allaha. Ne olur heyatda her wey biz insanlara xeyrli yol gorsetmekcun olur. Amma coxsu bunu anlamir... Minnetdaram sizde...
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt