canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Ana məhəbbəti
(09.05.2012 / 11:40)
KAS Ki butun anasiz balalrin yaninda bir ana olardi,ALLAH sene gelecekde ele bir aile qismet etsin ki,senin qaynan senin anan olsun.ALLAHDAN TEK DILEYIM HEC BIR BALANI ANASIZ QOYMA,duzdur olum haqqdir,amma anasizligda cox pis seydir.ALLAH analarimizin bas qoydugu torbagi nurla doldursun
(08.05.2012 / 17:37)
Ana mehebbeti her weyden üstündur.Kaw menim de anam yanimda olardi.
Cemi 2 şerh edilib

Meqaleye qayıt