Şerh edirik:Yəhudi Pritçası (hekayə)
Sevgiaxtaran 
(07.12.2014 / 01:20)
Xais edirem aqziviza gelen seyleri yazmayin cox xais edirem.

(20.06.2012 / 02:30)
Bu ne gic gic yazidi ele tam biabirciliqdi !!!

(20.06.2012 / 02:29)
Bu ne gic gic yazidi ele tam biabirciliqdi !!!
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt