Şerh edirik:Ayrilmis Sevgililer :((

(06.06.2012 / 22:02)
Oğlanlar niyə hər şeyi qizlardan gözləyir

(02.06.2012 / 18:59)
niye hemiwe qizlar ozleri elemek istediklerini oglanlardan gozleyirler, bilmirem..!

(31.05.2012 / 02:45)
kawkiiiii
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt