Şerh edirik:Anam haqliymis..
Sevgiaxtaran 
(05.04.2015 / 01:00)
Mense anama nifret edirem.Cunki o mene hec vaxt ana olmayib

(05.06.2012 / 23:18)
super

(05.06.2012 / 15:43)
Elinize saglik super meqaledi

(03.06.2012 / 17:34)
Cox gözel meqaledi.Analar her zaman haqlidir ve bizim yaxwiligmiz ücun özlerini feda ederler bele.kaw anam yanimda olardi.
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt