Şerh edirik:“Rədd cavabı vermək üsulu”, Dinənin bağrını, dinmə

(12.07.2012 / 12:37)
Men susmaqla kifayetlenirem

(25.06.2012 / 20:58)
Susmaq cox tekrar olunan haldi mende,ama C.Nehru.ku tamam bawqa ve maraqli usuldu mence


(25.06.2012 / 13:51)
ele adaam olur ki onu demeyle basa salmaq olmur insan onuncun susmaqla kifayetlenir
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt