Şerh edirik:Sevgi-Sevgi fedakarlîq ister2
Emil_23 
(22.09.2012 / 23:36)
elbetdeki var sevenler ucun

(01.08.2012 / 15:18)
Elbetdeki yoxdu.sadece nagildi

(30.07.2012 / 23:57)
yoxdu bele sevgi.. Va ya bele sevenler... Indi yixilib ayaqin goyerir.. Oglan deyir neynireme ayaqi goy qizi.. Ewi bow weydi...

(27.07.2012 / 23:18)
hmmmmm. Yeni idi ele sevgi var ki.....
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt