canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Hami Dine Dogru Gelsin
(09.08.2012 / 04:40)
Basha duwmedim?men aglimi yemishem?
(09.08.2012 / 04:15)
bu ne daniwiqdir.diyesen agliniz chawib.hansi qeyretsiz qardaw bunu fikirlewer?day aglinizi yeyibsiniz.aferin qardawim ay ne bilim ne.2ci defedir eyni hekayeni yazirsiniz.
Cemi 2 şerh edilib

Meqaleye qayıt