Şerh edirik:Hami Dine Dogru Gelsin

(09.08.2012 / 04:40)
Basha duwmedim?men aglimi yemishem?

(09.08.2012 / 04:15)
bu ne daniwiqdir.diyesen agliniz chawib.hansi qeyretsiz qardaw bunu fikirlewer?day aglinizi yeyibsiniz.aferin qardawim ay ne bilim ne.2ci defedir eyni hekayeni yazirsiniz.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt