Şerh edirik:Fatimə (s.ə)

(12.08.2012 / 14:15)
Cox sag ol deyerli yazilardi

(12.08.2012 / 11:03)
Cooox sagolun

(11.08.2012 / 14:13)
Oxuduqca cox agladim.unutmayaqki,biz qadinlara Fatimeyi Zehra kimi bir ornek var.Allah senden qeni qeni razi olsun

(11.08.2012 / 13:43)
Allah razi olsun.Allah bizleri Xanim Fatimeyi Zehra(s,e)wefaetcilerinden qerar versin Inweallah

(11.08.2012 / 04:08)
Salam aleykum.beli bu xanimlar xanimi ve bizim dovrumuzun qadinlari ucun bir hedef olan ornek olan Hz Fatime xanimdir.hecne istemirem Allah teala o xanimin ismetinden 1% indiki xanimlara versin.belke haqqi goreler.AMIN!
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt