Şerh edirik:Hekaye aglamayin.Ata ya ovlad qatili?

(17.08.2012 / 11:01)
kederli hekayedi cox kovreldim burda hami valideyni qinayir ama valideyn onun ne ile neticeleneceyni bilseydi oz dogma balasina onu etmezdi axi.ALLAH hamini bax bele wer iwlerden qorusun.AMIN
PEAK 
(13.08.2012 / 04:40)
Uwaqdi da nolardi ki onu atasi sozle bawa salsaydi? Axi o uwaq qanmir,qansa ele elemezdi...
_XaDa_ 
(13.08.2012 / 01:32)
Ovladina ,korpe uwaqlara el qaldiranlari Tanri uwaq uzune hesret qoysun.Ana ,Ata olmaga ne var ki,esas o ovladi sevgi ile boyutmekdi.

(12.08.2012 / 10:51)
Eh pis oldum.bezen valideynlerde sehf olurlar.
wablon 
(11.08.2012 / 15:58)
qanim qaraldie lap,heqiqeten

(11.08.2012 / 13:53)
Hmm kederli hekayedi.Ya Allah butun korpe balalari qoru.Amin

(11.08.2012 / 13:53)
Hmm kederli hekayedi.Ya Allah butun korpe balalari qoru.Amin
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt