Şerh edirik:Allaha Sevdirin!

(12.08.2012 / 00:46)
Elbetdeki ulker xanim.bow oxumaginnnsa eyer onu derk etmiyeceksense onu hec oxuma.gunaha batarsan,

(11.08.2012 / 22:10)
ehsen cox gözel sozlerdi,bow oxumaq yox oxuyub anlamaq vacibdi.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt