Şerh edirik:AXIRETE INAM.

(26.08.2012 / 23:57)
-

bele olmaz

(26.08.2012 / 23:01)
RINATTTTTT besdide seninki

(26.08.2012 / 08:51)
esitmisiz esitmisizde usagin uzune vurmuyun ay usaqlar!

(25.08.2012 / 04:21)
Hmmm...ELA...ama men geldim

(20.08.2012 / 22:21)
men de ewitmiwdim ama yene de twk.

(18.08.2012 / 19:28)
tewekkurler

(18.08.2012 / 19:25)
superdi

(18.08.2012 / 16:05)
Salam aleykum.eziyyet cekib yazmisiz,amma bu meqaleni daha once geniw bir wekilde qeyd etmiwdim yeniden xatirlatmiw oldugunuz ucun twk
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt