Şerh edirik:REHMAN ve REHIM ALLAHIN adi ile

(23.08.2012 / 11:13)
ONA OXUMAQ DEMIRLER.OXUMAQ BASQA CUR OLUR.INDI OXUMURLAR,GUNLERINI KECIRIRLER

(22.08.2012 / 00:36)
Bizim uwaqlar 1ci sinifden 11ci sinfe qdr oxuyurlar..i vse.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt