Şerh edirik:Fatiməyi Zəhra kəlamları

(22.08.2012 / 13:18)
men sizinle raziyam amaki onu hec vaxti yigiwdirmazlar heleki bunu derk elemirler. cunki hami axi duz yolda deyil.

(22.08.2012 / 02:18)
O da duzdu,ama o wekiller olmasa burdaki niklerin 90%i olmaz..yeni reklam xarakterli,yeni istifadeciler celb etmekcun..duzdu herenin geliw meqsedi ferqlidi..ama uygun gelmir,burda dini movzu,awagida... ya onu ygiwdirsinlar,yada oxu zalindaki dini bolmeni...

(22.08.2012 / 00:36)
Niye ele deyirsiz eksine aciq saciq gic gic movzulari yigiwdirsinlar

(22.08.2012 / 00:00)
Tewekkur,ama burda dini yazilar yazilir,awagida edebsiz aciq-saciq qiz wekilleri,mence bu duzgun deyil..burdan dini bolmeni yigiwdirsalar daha meslehetli olar..
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt