Şerh edirik:OYANMALISN EY MÜSELMAN!!!

(10.09.2012 / 22:06)
Duzdu

(10.09.2012 / 19:05)
Allah razi olsun

(10.09.2012 / 18:11)
bu dunya fanidi ebedi olan o biri dunyadi.Unutmayin ebedi dunyada bizleri yalniz etdiyimiz xeyirli isler qurtaracaq.

(10.09.2012 / 16:01)
Tamamile duzgundu. Amma bezi cahil insanlar hele de namazdan cekinirlen,dinden uzaqlawirlar. Tanrim butun sevdikleri bendelerini imanindan dondermesin. Amin.

(10.09.2012 / 13:24)
Cox düzgün yazdigiz ücüm cooox sagolun
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt