Şerh edirik:UTANIRAM ALLAHIM.

(13.09.2012 / 00:36)
Utaniram...

(11.09.2012 / 15:05)
Chox gözel yazmisiz.Allah razi olsun.

(11.09.2012 / 06:00)
oxudum ve inan ki cox utaniram. Imanima gecikdiyim ucun utaniram. Twk,Eli. Dogurdan da dediyin kimi cox maraqli meqalelerdi.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt