Şerh edirik:ALLAHİM !

(14.09.2012 / 23:57)
Utaniram Rebbim rehm ederken,bagiwlarken men usyan edenda.... Dogurdan cox qeweng ALLAH cemi muselman ehlini hidayet olunmuwlardan eylesin amin.

(13.09.2012 / 14:10)
twk. TANRI BIZI DUZGUNLUK KOLGESINDEN KENAR ETMESIN

(13.09.2012 / 08:44)
Twk

(13.09.2012 / 07:56)
Cox mukemmel. ALLAH bizi haqq yolunda ayirmasin.AMiN
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt