Şerh edirik:Kef damaqda olan Qizin Sonu

(21.09.2012 / 06:55)
cox sag ol bunu yazdigina gore.... super cox superdi....

(20.09.2012 / 20:49)
Allah her bir bendesini pis yoldan saqïndïrsïn insallah!Her birimiz Allah hüzuruna ba$ï dik gedek!Bizlerle bölü$düyünüzcün cox sagolun.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt