Şerh edirik:Qurtuluw yolu..Namaz..imza Manyak Wowu

(25.09.2012 / 17:11)


(25.09.2012 / 08:36)
Meqaleye gore cox sagol.elun qolun var olsun.

(25.09.2012 / 08:35)
Qaqaw sen nikunnen Namaz Ehli beyt duzgun gelmir.ozun ozuvu bile bile gunaha batirirsan.ya duz yola gelmek istiyirsense Ozun yaxci fikirleş.

(25.09.2012 / 01:38)
elbetdeki....xanim qiz...!!!

(24.09.2012 / 23:27)
goresen bunu yazan ilk ozuycun nesihet goturur?

(23.09.2012 / 21:28)
twk

(23.09.2012 / 17:56)
maraqli geldi nikine baxanda biraz pis bawa duwulur gunahlarinizi namazlami yuyursunuz?
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt