Şerh edirik:Evin neçənci uşağısan?

(25.11.2012 / 11:03)
Men de evin tek uwagiyam orda oturma burda otur sixir cox meni ureyim cox sixilir

(10.11.2012 / 01:23)
Evim bayacasiyam ee amma men utancagam ee

(08.11.2012 / 14:56)
Evin tek usagiyam.Tek olmaq darixdiricidir e:-(((

(06.11.2012 / 11:19)
evin kiciyiyem her sey uygundu ama birde o varki hedden cox erkesoyunem

(03.11.2012 / 18:51)
Evin birincisiyem.

(01.11.2012 / 11:56)
evin kiciyiyem.bir az utancaqligim var,birdeki risk etmekden qorxuram.ama qalanlari mene aiddir

(01.11.2012 / 10:40)
Evin kiciyiyem ama bir ferqli cehetm hedsiz utancagam bu fetqlidir digerleri nisbeten ust uste duwur,

(31.10.2012 / 12:34)
evin ortancil qiziyam,yazilanlarin her biri dogrudur
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt