Şerh edirik:•Qadın ilk dəfə sevəndə
Zema94 
(13.12.2012 / 01:44)
hecde ele deyil eslinde qadinlar birin axira kimi sevir basqasinin olsa bele

(29.11.2012 / 00:18)
O*X*U-sehv eleyirsiz

(28.11.2012 / 09:28)
eladi

(25.11.2012 / 10:12)
nabarod maraqlidi. Bír weyde varki qadinlar ilk sevgisini unuda bilir ama kiwiler ölene qeder onu ureyinde saxliyir

(13.11.2012 / 13:12)
maraqsizdi
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt