Şerh edirik:Həyata nə üçün gəlmişik?

(02.12.2012 / 23:52)
bu dunyani men meh edecekem meni hele heckim taniya bilmir bilmeyir mende elme mexsus. olmayan nasaya bilmeyen bir molashevti var insan ovladlari yadaya bilmediz bilmersizde dekabr 19amerka yiklacak ....................
.
....... sonra ardi olacaaaaaaaaaaaaaaaaaq
Aysel@ 
(16.11.2012 / 14:58)
Maraqlïdïr,cox sagolun!
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt